75 Jaar Paesmans
Ontdek onze geschiedenis

New Brand Identity Dacia

Een nieuwe look voor dacia

Dacia gaat met de tijd mee en past zich aan jouw behoeften aan. Zo hebben ze het volledige assortiment vernieuwd en beginnen ze aan een nieuw hoofdstuk met vernieuwde merkidentiteit. Dacia is opvallender en moderner dan ooit.    

Deze nieuwe branding is nu ook doorgevoerd op al de modelllen en binnenkort zelfs op de symbolen die te zien zijn bij onze vestigingen.

Wat is er nieuw??

Dacia Link-embleem

Het embleem bestaat uit een D en C die met elkaar zijn verbonden. Hiermee laten het de vertrouwensband zien die Dacia met zijn klanten heeft (vandaar de naam ‘Dacia Link’). Dit symbool is nu te zien op al de modellen: aan de voorkant, op de wieldoppen, in de interface van het multimediasystemen en op nog veel meer plaatsen. 

Logo

5 letters met een minimalistisch ontwerp dat staat voor de waarden van het merk: duurzaam en onmisbaar.  u kan het logo zien aan de binnen- en buitenzijde van alle auto’s.

Kleuren

Ze introduceren een nieuwe kleur: Lichen Kaki. Deze kakikleur is geïnspireerd door de natuur en zet de toon voor een nieuw kleurenpalet dat in het hele assortiment terugkomt.

Assortimentniveaus

Voor nog meer duidelijkheid hebben ze de verschillende niveaus van het assortiment een nieuwe naam gegeven. Essential is de meest betaalbare versie. Expression is de kern van het assortiment. Journey heeft de meeste uitrusting en Extreme is perfect voor lange ritten.

Ontdek nog meer over de nieuwe look!

Bekijk de verschillende modellen in hun nieuwe look en ontdek nog meer details die gewijzigd werden!